در ادامه رقابتهای تور جهانی تنیس در تونس، تیم دونفره ایران متشکل از علی یزدانی و سامیار الیاسی موفق به صعود به نیمهنهایی نشد. این تیم در مسابقه برابر تیمی از فرانسه با نتایج ۵ بر ۷، ۶ بر ۱ و ۱۰ بر ۷ شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.
ملیپوشان کشورمان حالا تمرکز خود را روی آمادهسازی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دادهاند. این رقابتها از ۲۲ تیرماه به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار میشود و تیمهای ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در پایان، سه تیم برتر به مسابقات پلیآف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.




















Insert Comment