مارتین اونیل، سرمربی جدید سلتیک، در نخستین مصاحبه خود پس از پذیرش سمت دائمی، فصل گذشته را برای این باشگاه یک «هشدار جدی» توصیف کرد. او با اشاره به رقابت سخت با هارتس و رنجرز، تصریح کرد تیمها از همیشه به سلتیک نزدیکتر شدهاند و انتظار یک فصل دشوار را دارد.
سلتیک فصل گذشته پس از یک رقابت نفسگیر با هارتس، با پیروزی در روز پایانی قهرمان لیگ اسکاتلند شد، اما حالا باید آماده مبارزه دوباره با هارتس و رنجرز شود. اونیل تأکید کرد که تقویت ترکیب تیم ضروری است و کمبود خریدهای تابستانی را نگرانکننده دانست.
وی به تاخیر در معرفی اعضای کادرفنی و همچنین جدایی برخی از بازیکنان کلیدی و عدم جذب جایگزین اشاره کرد و افزود: «برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و حفظ قهرمانی داخلی باید هرچه سریعتر بازیکنان باکیفیت جذب کنیم.»
اونیل همچنین وعده داد سبک بازی سلتیک را تغییر دهد و به دوران طلایی ابتدای قرن حاضر با قدرت، سرعت و فوتبال هجومی بازگرداند. به گفته او، پیشفصل بهترین فرصت برای پیادهسازی این تغییرات است.
در حالی که تیمهایی مانند هارتس و رنجرز خریدهای کلیدی داشتند، سلتیک هنوز وارد بازار نقلوانتقالات نشده است. این موضوع نگرانی هواداران را درباره آمادهسازی تیم برای فصل جدید و رقابت در لیگ قهرمانان اروپا افزایش داده است.












Insert Comment