نیکو ویلیامز، وینگر جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا، پس از مسابقه یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل اروگوئه که با پیروزی ۱-۰ اسپانیا به پایان رسید، نسبت به برخورد خشن نیکولاس د لا کروز که منجر به مصدومیت او شد واکنش نشان داد. ویلیامز با انتقاد شدید از این خطا، آن را «کاملاً غیرضروری» توصیف کرد و اعلام کرد که به خاطر این آسیب، احتمالاً بازی مهم بعدی تیمش در جام جهانی را از دست میدهد.
این بازیکن که در دقیقه ۷۶ وارد زمین شد، مدتی کوتاه پس از ورودش دچار آسیب عضلانی شد. پس از این خطا، د لا کروز کارت زرد گرفت و یکی دیگر از بازیکنان اروگوئه نیز با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.
نیکو ویلیامز در یک سال گذشته با مصدومیتهای متعدد روبهرو بوده و بیشتر در نقش بازیکن تعویضی برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. او در پستی در شبکههای اجتماعی نوشت: «امروز یکی از بدترین روزهای زندگی من بود. دوباره مصدوم شدم...»
فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز اعلام کرده است که آسیب او متوسط بوده و شاید در ادامه تورنمنت بتواند بازگردد.










Insert Comment