پایان دوران مارسلوبیلسا در تیم ملی فوتبال اروگوئه؛ میراثی که باقی نماند
مارسلوبیلسا پس از حذف ناامیدکننده اروگوئه از جام جهانی ۲۰۲۶ و شکست مقابل اسپانیا، پس از سه سال هدایت، خداحافظی کرد و خود را مسئول ناکامی دانست. دوران او با انتقادهایی درباره سبک مدیریتش و رابطه با بازیکنان همراه بود.