پایان دوران جنجالی مارسلو بیلسا در تیم ملی اروگوئه
مارسلو بیلسا پس از حذف تحقیرآمیز اروگوئه از جام جهانی ۲۰۲۶ با شکست مقابل اسپانیا از سمت سرمربیگری اروگوئه کنارهگیری کرد. بیلسا مسئولیت نتایج ضعیف تیمش را برعهده گرفت و اذعان داشت که دوران او هیچ میراثی برای فوتبال اروگوئه باقی نگذاشت.