باشگاه لیدز موفق شد با هری ویلسون، مهاجم ولزی فولام، به توافق برسد و این بازیکن قرار است اولین خرید تابستانی تیم یورکشایری باشد. قرارداد چهار سالهای بین دو طرف تنظیم شده است و انتقال او به زودی و پس از گذراندن تستهای پزشکی و امضای رسمی، تکمیل خواهد شد.
هری ویلسون ۲۹ ساله که سابقه ۶۹ بازی ملی برای تیم ملی ولز را دارد، فصل گذشته در ۳۸ مسابقه برای فولام، ۱۱ گل و ۸ پاس گل به ثبت رساند. این عملکرد چشمگیر باعث شد لیدز از سال گذشته به دنبال جذب او باشد و سرانجام موفق به نهایی کردن این انتقال شد.
باشگاه فولام تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با بازیکن فصل خود داشت ولی ویلسون تصمیم گرفت برای ماجراجویی جدید، راهی لیدز شود. فولام هماکنون بدون سرمربی باقی مانده اما مذاکرات برای جذب آلوارو آربلوا، مدافع سابق لیورپول و رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید جریان دارد.
در سوی دیگر، لیدز همچنان به دنبال جذب یولیان برانت، هافبک سابق دورتموند، و شیا چارلز از ساوتهمپتون است تا ترکیب نقل و انتقالاتی خود را تقویت کند.












Insert Comment