بازگشت جک دریپر به میادین با پیروزی الهام‌بخش تحت هدایت اندی ماری

جک دریپر پس از آسیب‌دیدگی و دوری دو ماهه از میادین، نخستین مسابقه خود را با پیروزی مقابل مارکوس گیرون در رقابت‌های ایستبورن و با الهام از اندی ماری پشت سر گذاشت. او با عملکردی سرسختانه توانست نتیجه را به سود خود به پایان برساند.

جک دریپر، تنیس‌باز بریتانیایی، پس از بیش از دو ماه دوری به دلیل آسیب‌دیدگی زانو، موفق شد با پیروزی برابر مارکوس گیرون آمریکایی به مسابقات بازگردد. این مسابقه در چارچوب رقابت‌های فصل چمن در ایستبورن برگزار شد و دریپر با نتیجه ۶-۴ و ۷-۶ (۷-۵) حریف خود را شکست داد.

دریپر که اخیراً با اندی ماری، قهرمان سه دوره گرنداسلم، همکاری خود را آغاز کرده است، با الهام از سبک بازی ماری این پیروزی را «زشت اما کارآمد» توصیف کرد. او گفت: «از اینکه اندی تصمیم گرفته به من کمک کند، بسیار سپاسگزارم و باعث افتخار است که او را در تیم دارم.»

او همچنین به بهبود وضعیت جسمانی پس از یک سال پرافت‌وخیز اشاره کرد و گفت که اکنون از توان و قدرت کامل برخوردار است و به آینده امیدوار است. دریپر حالا باید برابر هموطنش جک پینینگتون جونز قرار بگیرد.

در دیگر مسابقات زنان، فرانچسکا جونز با نتیجه ۶-۲ و ۶-۲ برابر یلنا اوستاپنکو شکست خورد و هانا کلاگمن هم مقابل ترزا والنتووا ۷-۵، ۵-۷، ۷-۵ مغلوب شد.


  • Share via telegram
  • Share via whatsapp
  • Share via instagram

ارسال دیدگاه

بروزترین اخبار و مقالات ورزشی