اما رادوکانو، ستاره جوان تنیس بریتانیا، بهدلیل مصدومیت ساق پا، جلسه تمرینی روز پنجشنبه در ویمبلدون را از دست داد. این مشکل پس از حضور موفق او تا فینال مسابقات کوئینز تشدید شد. در حالی که پیشتر مشکل ران چپ داشت، این بار منابع از آسیبدیدگی ساق خبر دادهاند.
گزارشها حاکی از آن است که رادوکانو روز چهارشنبه با پوشیدن چکمه ارتوپدی محل برگزاری مسابقات را ترک کرده است و این موضوع نگرانیها را در آستانه آغاز مسابقات ویمبلدون، که او به عنوان بخت سیام در آن شرکت دارد، افزایش داده است.
رادوکانو پس از فینال کوئینز عنوان کرده بود: «در هفتههای اخیر با برخی آسیبهای جزئی و فشار بالا روبهرو بودم. البته بازی در این تعداد مسابقه برایم اتفاق مثبتی بود.»
او که بهتازگی پس از ابتلا به بیماری ویروسی و مدتها ناکامی، بار دیگر به مراحل پایانی یک رقابت مهم رسید، در هفته گذشته در هیچ یک از تورنمنتهای ناتینگهام یا ایستبورن شرکت نکرد، اما دوشنبه در محل مسابقات ویمبلدون دیده شد.
نام حریف مرحله اول او روز جمعه مشخص خواهد شد و هواداران امیدوارند رادوکانو با بهبود شرایطش بتواند رقابت کند.




















ارسال دیدگاه