آیا سلتیک به اخطار فصل گذشته واکنش کافی نشان می‌دهد؟

مارتین اونیل، سرمربی جدید سلتیک، معتقد است فصل گذشته برای این تیم یک اخطار جدی بود. باوجود موفقیت در کسب دوگانه، نگرانی‌ها درباره جذب بازیکنان و تقویت تیم برای فصل جدید وجود دارد.

آیا سلتیک به اخطار فصل گذشته واکنش کافی نشان می‌دهد؟

مارتین اونیل، سرمربی تازه منصوب‌شده سلتیک، اعلام کرده فصل گذشته برای این باشگاه یک «زنگ خطر» بوده است. او با اشاره به اینکه تیم‌های رقیب، همانند رنجرز و هارتس، به سلتیک نزدیک شده‌اند، بیان کرد که رقابت آینده در لیگ اسکاتلند دشوارتر از قبل خواهد بود.

اونیل پس از کسب دوگانه قهرمانی و جام حذفی در زمان هدایت موقت، حالا با قرارداد یک‌ساله کار را آغاز کرده است. این در شرایطی است که جدایی تعدادی از بازیکنان سلتیک، از جمله بازیکنان قرضی، آینده برخی مهره‌های کلیدی و نبود جذب بازیکن جدید، نگرانی‌هایی جدی در جمع هواداران ایجاد کرده است.

درحالی‌که رقبایی مانند هارتس و رنجرز چندین بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند، سلتیک همچنان در نقل‌وانتقالات سکوت کرده است. هواداران این تیم انتظار دارند باشگاه با سرعت بیشتری در بازار تابستانی فعال شود تا تیم برای رقابت‌های لیگ و مهم‌تر از همه لیگ قهرمانان اروپا کاملاً آماده باشد.

اونیل همچنین از تغییراتی در سبک بازی سلتیک برای فصل آینده خبر داد و تاکید کرد که قصد دارد تیمی تهاجمی و پویا مانند دوره نخست حضورش در این باشگاه بسازد. او اضافه کرد آمادگی ذهنی و جسمی بازیکنان برای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان، برای باشگاه «حیاتی» خواهد بود و سلتیک باید در این زمینه پیشرفت کند.


  • Share via telegram
  • Share via whatsapp
  • Share via instagram

ارسال دیدگاه

بروزترین اخبار و مقالات ورزشی