تهران
لول دو
از سال 88 بازی تنیس رو آغاز کردم و 8 سال در سمت مربیگری مشغول به فعالیت می باشد، متد آموزشی من اینه که در 10 جلسه آموزش تنیس و اصول اولیه رو برای بازی کردن یاد می دهم.