استیو کلارک، سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند، پس از هفت سال حضور موفق و هدایت این تیم به سه تورنمنت بزرگ، به طور رسمی از سمت خود استعفا داد. کلارک در نامهای احساسی خطاب به هواداران اسکاتلند، از افتخارات حضورش در تیم ملی و دستاوردهایش نظیر صعود به رقابتهای یورو و جام جهانی یاد کرد.
کلارک با اشاره به دوران سخت و خاطرات تلخ و شیرینی که در اسکاتلند تجربه کرده، ثبت نام خود به عنوان اولین مربی پس از ۲۶ سال که این تیم را به جام جهانی برد مثال زدنی دانست. او همچنین شور و شوق هواداران اسکاتلندی در رقابتهای یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی را ستود و تاکید کرد که این ارتباط میان تیم و هواداران یکی از بزرگترین افتخارات دوران مربیگری اوست.
کلارک در قسمتی از نامه خود نوشت: «بزرگترین رضایت من دیدن اتحاد دوباره تیم ملی با هوادارانمان بود. بازیکنان تیم واقعا شایسته تمام ستایش و افتخار هستند… برایم افتخار بزرگی بود که هدایت آنها را بر عهده داشته باشم.»
وی در پایان از اعضای کادرفنی، مسؤولین، روسای فدراسیون و مدیران تقدیر کرد و برای سرمربی بعدی آرزوی موفقیت نمود.














ارسال دیدگاه