اِما رادوکانو، تنیسباز مطرح بریتانیایی و قهرمان یواساوپن ۲۰۲۱، با وجود مشکلات مصدومیت، اعلام کرد قصد دارد در روز دوشنبه در مسابقات ویمبلدون شرکت کند. وی در هفته گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا و استفاده از بوت محافظ، تمرینات خود را متوقف کرده بود. رادوکانو با بازگشت به تمرینات سبک و سپس شرکت در ست تمرینی با آنا کالینسکایا، آمادگی خود را سنجید و تصمیم گرفت که در ویمبلدون به میدان برود.
رادوکانو در این دوره به عنوان سید ۳۰ رقابت میکند و قرار است با آنتونیا روژیک از کرواسی به مصاف هم بروند. این تصمیم پس از نگرانی بابت وضعیت سلامتی او و عدم تمرین در دو روز گذشته اتخاذ شد. با وجود مشکلات جسمانی متعدد در چند سال اخیر، طرفداران تنیس امیدوارند این تنیسباز جوان بتواند بار دیگر در ویمبلدون بدرخشد.



















ارسال دیدگاه